lørdag 5. april 2014

Heime!

Plutseleg var alle avskjedar, klemmar, tårer, gåver å eventyret over. I allefall Ecuador eventyret! Siste dagen i Ecuador blei brukt til pakking, nedvask å mulig grunna litt reisesjuk klarte eg å skli TO gongar i  trappa,,så både kne og rygg var ikkje på sitt beste under den 24 timers lange reisa. Men eg kom meg trygt HEIM etter ei fin reise og ein hyggeleg samtale heile vegen frå Amsterdam til Vigra. Så kjekt det er å berre snakke med fremmede, bli litt kjent, og på den lille stonda vi snakka blei ho like spent som meg på å lande! Eg fikk bagasjen først av alle og kom meg omtrent først ut i ventehallen. Der blei eg overvelda av familie og ein god del vennar, Massee norskeflagg, gode klemmar, gledestårer og hurra rop/sang! Fantastisk! Videre blei det laks, kake og prat. Eg er sliten, døgnvill, litt forvirra, men samtidig så er det kjempe deilig å vere heime. Båttur, basar, god mat, søving, masasje, bilkøyring, prøve-å-leite-etter-norske-ord, litt forvirra,sjå aafk-kamp og familietid har vore stikkord for denne helga. Eg har langt i frå møtt alle eg vill møte, men det har vore litt deilig å berre tatt det heilt med ro, særlig sida forma ikkje har vore heilt på topp. 
I morga blir det ut å flyge igjen, tilbake til HALD! Det skal bli kjekt!! 
Veit ikkje kor mykje meir blogging det blir, kanskje eg vil fortsette, kanskje ikkje.. 
Men TAKK til alle som har fulgt reisa mi endten eg fortsette eller ikkje, det har i allefall vore kjekt for meg! 



Gud velsigne dåkke masse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar