mandag 31. mars 2014

Ein dag!

Aiaiaiai! Faltan UN DÍA! Ein heil dag igjen! 
Eg er sliten, glad, trist, spent, ivrig, nyskjerrig, full av følelsar, solbrent, alt på ein gong! 
Dei siste to/tre vekene har gått mykje i avskjedar, det tek på! Men det er ikkje før no at det begynn å gå litt opp for meg at eg faktisk skal reise. Det er ikkje før no at det begynn å gå opp for meg at eg skal heim!
Idag kom tankane, gleden og tårene. 
Eg har sagt det før, men seier det igjen, eg kjem til å sakne livet her. Når folk spør meg kva eg kjem til å sakne med Ecuador føler eg det er så lite å svare: Folka, kulturen, maten, kvardagen. Men det er igrunnen ikkje så lite som det høyres ut, for for meg er det det som gjer Ecuador til det vakre landet. Eg kjem til å sakne folk som eg ikkje har snakka med, men som seier Hei til meg kvar dag, som avis-mannen på hjørnet, og ikkje minst: portvaktene i nabolaget, gåver er allereie kjøpt til dei. 
Men det skal bli godt å komme heim til alt det kjente, alle kjente. Eg gledar meg sååå til å gå ut av flyet, klemme, sjå kjente ansikt, snakke norsk, kjenne den friske havlufta, ta ferge, køyre båt, ete mors-mat osv osv. Det er masse eg gledar meg til, det er masse å sjå fram til!
 Det er berre det at det er så fælt å ikkje ANE når eg møte igjen alle eg seier hade til her. 
I morga er det siste heile dagen her, så startar reisa onsdag! 
Eg nyt livet, eg er takknemmeleg, eg er heldig, veldig heldig!


I dag var eg med mentoren min frå Tyskland for siste gong. Hærlig dame og hærlege ungar!

Det pakkast! Eg måtte innvistere i ein ny kuffert. 


Vakre byen vår!! Visste du at Quito er HØGT oppe på ein av dei beste turistbyane? Ta deg ein tur!

Eg skal iallefall tilbake hit. Eg må.

Kjære Jesus, eg ber om at morgendagen må bli ein fin dag til reflektering, enda meir avskjedar osv. Eg ber om energi, smil og glede. Eg ber om at heimreisa må gå bra, at vi må ver trygge, rekke alle fly, få all bagasje og få ny energi før vi landar. Eg ber om hjelp til å takle kvardagen i Norge igjen. Takk for at du alltid er med. Eg ber også for alle andre Hald studentar, ver med dei på reisene heim og dei som har enda ein måne igjen.
Takk for at eg har fått ein familie i Ecuador, men for at eg også har ein fantastisk familie å komme heim til (+ ei søster i USA). Takk for din kjærlighet og nåde. Takk for at vi kan legge alt i dine hender!

Dios les Bendiga!

Snakkast i Norge!! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar