onsdag 21. august 2013

Fredskorpset

Min kvardag går for det meste i hotell-standar for tida. På tirsdag etter lunsj satt vi oss på bussen, og kjørte heile vegen til Oslo. Her er vi enda, på eit kurs, eller ein slags konferanse i regi av fredskorpset. Det er ein organisasjon som støttar ulike utvekslingsprogram på mange måtar. Kurset går litt ut på å lære om korleis vi kan gi noko tilbake til fredskorpset, i form av å lære det norske samfunn om andre kulturar, kanskje bryte ned fordommar og virkelig kunne fortelle korleis det VIRKELIG er i andre land.   Sett bort frå å ete god hotell-mat har vi i dag vore på seminar der vi lærte å fortelle historier på ein god måte. Ellers har vi hatt fotballturnering, det var stemning. Hærlighet kor livlege og hærlige og fulle av energi dei internasjonale er. Det er virkelig inspirerande!!!

Fine jenter på veg til Oslo
Min kjære roomate på hotellet: Rita!

Eg har det veldig bra, og det einaste eg slit ganske mykje med er å halde på dialekta mi!  Eg som er einaste Sunnmøringen burde representere den dialekta, men det skal bli hardt....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar