torsdag 15. august 2013

Hei!
Dagane flyg av gårde og det er berre tre dagar til eg sit i Mandal. Sommaren har gått så alt for fort og no jobbar eg hardt for å få møtt alle eg vil møte, fått sagt hade til alle eg vil seie hade til og ikkje minst, få plass til alt eg vil få plass til i kufferten. Det sistnemnte har eg enda ikkje starta på. Eg som alltid brukar å vere ute i god tid har milt sagt drøya det dinna gongen.
Etter å ha budd i kuffert heile sommaren har eg ein liten jobb med å først pakke UT før eg kan starte med pakkinga. I tilegg har eg eit lite problem når det gjeld å klare å pakke innanfor kilo grensa sidan eg skal ta fly. Eg fryktar det kan verte eit problem sidan eg hadde overvekt når eg  berre skulle vere 6 dagar i Stavanger. Og no skal eg vere 6 veker i Mandal.
Men det skal vel gå når eg har leigd inn ein personleg assistent som faktisk snakkar russisk:
 Adios

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar