mandag 19. august 2013

I gang!

No er eg i gang, fant fram til Mandal og til og med klarte å gå av på rett buss-stopp. Riktig nok hadde vi avtalt med buss-sjåføren og stoppe der vi skulle av, men uansett.  Det er så rart å vere i gang, men samtidig så utrulig deilig. Mange inntrykk, men gode inntrykk. Eg har ikkje tallet på kor mange eg har helst på i løpet av dei døgna her, men det er nok nokre eg har helst på fleire gongar. Mange nye namn, mange namn som er vanskelege å uttale å lære seg, men det går seg nok til! Ellers går det meste på engelsk, det er uvant, men heilt greit. Nokre ord sitt langt bak i hjernekapasiteten, men det kjem nok litt nye ord for kvar dag som går. Sånn rom-messig så minner det litt om romma eg såg på eit internat i Indonesia. Sjølvsagt er standaren bedre her, men det rommet eg bur på er ganske lite for fire jenter.  Det blir nok også ei utfordring å skulle dele bad med fire jenter, men det går nok fint. Eg bur på rom med ho eg skal reise med, ei frå Thailand og ei frå Ecuador! Så på kveldane lærer vi dei norsk, mens dei lærer oss litt Thailansk, men mest Spansk, og det er jo ein fordel!

I morga reiser vi på kurs, der skal vi vere til fredag, så det blir bra, trur eg!!
Tommelopp for livet!
Buenas noches :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar