onsdag 19. mars 2014

2 veke!

Sidan sist har det vore full rulle, som vanleg her i Ecuador. Etter bursdagen min gjekk veka og laurdag blei merkeleg nok, brukt til Avslutningsfest for meg og Sunniva!! Temaet for avlutninga var: Nordisk, eller norskt. Så det blei pynta med kvitt, raudt og blått samt at studentane kom med klede i dei fargane. Eg og Sunniva endte opp med stilongs, ullsokkar, fletter og enda meir ull. Først hadde vi Bibelstudie, videre hadde eg og Sunniva eit skodespel om korleis vi trudde Ecuador var FØR vi kom hit, det førte i allefall til mykje latter!. Videre hadde vi ein presentasjon om korleis tida her har vore, så hadde vi begge ein slags tale eller takkeord til studentane, alt på spansk, sjølvsagt ;) Etter det kunne studentane og dei som ville seie ting til oss, ahh alle sa så mykje fint!! Og kvar setning betydde mykje! Videre kosa vi oss med suppe og kanelbollar. Ei vellykka avslutning. Men det var litt rart å sete igjen med følelsen om at eg skulle reise dagen etterpå når eg enda har 2.veker igjen her.. Men men! Søndagen for vi med kontaktpersonen vår for å besøke svigerforeldra hinna, ein veldig koslig dag. Deilig å komme seg litt ut av byen og litt meir ut på "landet"
Mandag til idag har vi som vanleg vore på jobb, Cece-møter, mentor og ellers vanlege ting. Men vi har også gjort uvanlege ting. Mandag for vi nemmleg til radiostasjonen HCJB for å bli intervjua om vårt opphold. Ei erfaring rikare. Eg som likar å bli intervjua (haha), synes det igrunnen var litt fælt, sidan eg blei skikkeleg nervøs og fekk ikkje sagt det eg ville, i og med at intervjue gjekk på spansk. Men men!
Til helga kjem vi på lufta, gruar meg litt til det, men. Tirsdag reiste vi også til radioen, denne gongen for å få omvisning og litt historie over viktigheta til den kristne radio kanalen og kva den har å seie for Ecuador. Eg har blitt veldig glad i denne radioen sidan eg høyrer på den kvar dag, når eg våknar ljomar den og når eg legg meg står den fortsatt på høgt, to etasjar ned. Videre blei vi med radio-mannen ut for å ete.... MARSVIN! Eg var glad at eg hadde klart å gå heile oppholdet her i Ecuador utan å måtte prøve, men i går måtte eg altså. Det smakte,, emm ikkje så mykje. Minnte på ein måte om kylling, men på ein måte ikkje. Eg syns det var mykje fett, men tilbehøret var godt da, så blei i allefall mett. Og ei smaksprøve rikare.
Om nøyaktig 2.veker sitt eg på flyet på veg heim.. Det er rart, men samtidig deilig. Eg kjenne at eg er nokså klar no. Men no skal eg nyte resten her og ikkje minst få plass til alt i kufferten, det kan bli ei utfordring..


Vi fekk gåver, så no er vi klare til VM! Her i lag med vår gode venninde frå Nederland.


Nokre av Cece-studentane og vennane våra


Eg og Ela Paz!
Ela Paz, meg, Mirjam, Sunniva og Ana Gracia kosar oss på besøk.

Klare for intervju!
Trur det her blir mi nye karriere!

Klare for å prøve marsvin..
Litt skeptisk..

Ha ei velsigna god veke videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar