torsdag 2. januar 2014

På reisefot

Godt Nytt År alle sammen!!! 
Sidan sist har eg vore både i Colombia fortsatt vore kjendis, feira nyttårsaftan på Ecuadoriansk-vis og komt tilbake til Quito. 
Colombia var kjekt, men ganske likt Ecuador,, var ofte eg glømte at eg var i eit anna land og tenkte stadig: Er eg verkeleg i Colombia? Men eg merka litt forskjell da,, som då eg betalte 24000 for ei t-shorte. (Pengane er forskjellege frå dollaren), men der er mykje billegare! Så blei litt shopping den dagen. Vi var også og såg på ei berømt katolsk kyrkje.. Der kjem mange katolikkar med krykker, ber til jomfru-Maria i håp om å bli helbreda. Spennende å sjå og oppleve. 
Nyttårsaftan var som alle andre kveldar: Galne :p Begynner å bli vandt med det og denne kulturen. Vi lakka neglar (igjen), gjekk rondt i gatene å berre såg på livet. Mange mannar hadde kledd seg ut som damer og dreiv å dansa rundt og på bilar. Alle gjekk med masker og parykkar, og rakettar blei skytt opp når og kor som helst. På kvelden fyrte vi i peisen og brannt ei dokke som skulle ligne på ein i familien, dette skulle tydelegvis bringe god lykke i det nye året. Ellers åt vi mat og eg blei enda kjent igjen på gatene. I går kom eg tilbake, vaska klede og i dag har eg pakka på nytt, for i natt reiser eg til Peru! Gledar meg kjempe mykje! Der skal eg treffe dei andre norske jentene som går på Hald og bur i Sør-Amerika, så det blir kjekt å treffe andre norske igjen! :D 


Eg valde og ikkje gå på do her.. Litt for dyrt.. 

Ei stor og fin kyrkje i fantastiske omgivelsar. Kyrkja låg på ein måte i midten, og under var der gater, ei elv og resturangar. 

Litt kult å seie at eg har vore i Colombia da! :D

Familien samla på nyttårsaftan. Overraskande nok åt vi banankakelignandegreier innpakka i eit grønt blad. 

her blir dokka brendt på bålet i håp om god lykke for det nye året!

Sang og musikk og dansing blei det mykje av utover kvelden!

Eg håper 2014 blir eit bra år for Alle!! Eg ser verkeleg fram til dette året, eg trur det kan by på mykje bra!
Eg har ikkje tenkt på så mange nyttårsforsett, men eg har nokon av dei som er eit "must" å ha.. Men i går kveld las eg eit veldig godt nyttårsforsett som eg syns det var verdt å dele : Er du kristen, er du kalt til å ha to tanker i hodet samtidig. Du skal få nyte denne dagen og slippe å stresse med alt som du må få gjort før den og den datoen. Du har en Far som har omsorg for deg, og som vil gi deg alt du trenger. Samtidig så er ikke denne dagen alt som betyr noe. Alt for mange mennesker vet ikke at de har muligheten til å få en evighet i himmelen hvis de tar imot Jesus. Denne dagen kan bli brukt til å gjøre noe med det.

Jesus sa at vi ikke skulle samle oss skatter på jorden, men i himmelen (Matt 6,19-20) Det er bare mennesker vi får ta med oss til himmelen, ikke den nye iPhonen, den fete bilen eller det store huset. Når jeg tenker etter tror jeg at dette skal være mitt nyttårsforsett: Å samle skatter for himmelen. Vil du være med?
(http://www.nlm.no/itro/kristen/tema/yolo-2014) 
Ha ei fin veke, så snakkast vi etter Infield i Peru!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar